» Blog » Slave-state.org rusza ponownie!
29-02-2008 03:01

Slave-state.org rusza ponownie!

W działach: Slave State, Indie RPG | Odsłony: 9

Ostatnimi czasy z przyjemnością muszę stwierdzić, że dzieje się coraz lepiej. Nie jest to może kwestia samego optymizmu osobistego, ale raczej zewnętrznych czynników, które powoli forumją się w rzekę kreatywności. Pora zatem przedstawić Wam, drodzy czytelnicy, drobne, może nawet niepozorne wydawnictwo indie RPG używające głównie Common License do promocji swoich produktów.
 
Zapytacie, jakich produktów? Otóż, na chwilę obecną wydawnictwo Slave State jest w fazie tworzenia dwóch (a być może trzech) systemów opartych na autorskim systemie o nazwie Defector. 
 
Pierwszym systemem jest Th Hve (the hive) bazujący silnie na Kult RPG jednak nim nie będący. Jedną z głównych różnic jest brak oparcia fabuły na religiach judeo-chrześcijańskich. Główną rolę odgrywa tam zdecydowanie społeczeństwo i jego nastawienie do otaczającego świata.
 
Drugim systemem jest Black Ocean będący wersją futurystyczną poprzedniego systemu. Wyobraź sobie ludzkość, która tak daleko zaszła do przodu, że praktycznie zapomniała drogi powrotu. Wyobraź sobie świat, w którym nie ma Ziemi, a tylko zapomniane kolonie. Świat, w którym ludzie pozbawieni szans muszą się opowiedzieć za którymś z kultów politycznych aby przetrwać chaos i zniszczenie. Świat, w którym nie ma nadziei. Czarny Ocean emocji i instynktów.
 
Oba systemy bazują na tym samym silniku Defector operującym kością d20. Charakteryzuje się on niezwykle intuicyjną obsługą i realistyczną kreacją BG. Gracz chcący zagrać w Th Hve lub Black Ocean nie tworzy potężnej postaci, a jedynie zwyczajnego człowieka kierowanego własnymi emocjami i pragnieniami.
 
Pseudo-realizm i aplikacja społecznych zachowań i algorytmów jest jedną z głównych cech wydawnictwa Slave State. Gry nie są tylko po to by osiągać samą przyjemność z grania. Można się z nich wiele nauczyć.
 
Zachęcam do obejrzenia naszego angielskiego forum Signals Intelligence gdzie prowadzimy dyskusje dotyczące powstawania naszych gier.
0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.